Kardeşim namazın farzlarında Kıyam(yanı ayakta durmak) vardir . Yanı zorunlu olmadıkça oturarak kılmamak gerekir . Ama bende hamileyken oturarak kılıyordum . Namazı terk etmek veya isteksiz kılmaktansa oturmak daha evla . İyi günlerinizde ayakta diğer günlerde oturarak kılabilirsiniz .