Delidolu benim de yesil akintim varsi 8 haftslik da hamileyim kasinti vs yoktu doktorum da gynomax diye bi fitil verdi icin de uc tane var bugun son fitili kullanicam gecti cok sukur yani oyle umid ediyorum en azindan suan da yesil akinti gelmiyo beyaz bisi geliyo o da ilac mis sanirim. Butun ilaclarda ilk uc aylik gebelikde kullanilmamali yaziyomus bende komsumun kizi saglik ocaginda ebe ona sordum her ilac recetesinde bu yazar doktoruna guven kotu bisi olsa vermez zaten dedi bende kullandim mecbur diger turlu de kullanmasaam enfekyon yuzunden bebege bisi olur Allah korusun