Crnkmslonr ben de 34. Haftamdayım gün içinde karnım sertleşiyor dedim nstye başlayalım o zaman bi gir dedi pek bi şey çıkmadı ama ağrım oluyo arada diye adalat diye bi hap verdi onu kullanmaya başladım bıgün sanki etksii de oldu gibi karnım pek kasılmadı ama bi şikayetim yok deseydim bağlamayacaktı