@"
Alif63 Alif63″#p29658514 Benim ilk gebeliğim . Biraz riskli başladık kanama alanı falan vardı diye neredeyse yürüyüş dahil hiç bir egzersiz yapmadım🫣 Şimdi 33 haftalığız yürüyüşe başladım ve squat yapmaya çalışıyorum .37.haftaya varınca da çevreden duyduğum kadarıyla bolca hurma yiyip , papatya çayı içmeyi planlıyorum☺️