Benimde kan ve demir sorunum var normalde. Hemoglobin 11 çıktı. Aile hekimim sınır dedi. Ancak doğum doktorum normal olduğunu, 11 in üstünü genelde beklemediklerini hatta 7-8 hemoglobinle sezaryene aldıklarımız oluyor dedi. Tabi ne kadar kan yüksek olursa o kadar iyi. O yüzden ben şuan günde 2 kez stick formlu demir takviyesi alıyorum.