Kubra_enc34 Kızlar kaç tane kan demir hapı kullanıyosunuz doktor bana ayrı çeşit 3 tane demir ilacı yazdı sizdede aynısı oldu mu ?
Mmnj Kubra_enc34 bana 1 tane yazmış agızda eriyen paket birde vitamin ilâcı o kadar iki tane yani neden birsürü yazdı ki sana
Aselikoo Kubra_enc34 1 tane sabah ve aksam kullaniyorum kan degerlerim dusuk cikmisti gebeligmim ilk haftalarindan itibaren kullaniyorum
Mevlude_Sahin Kubra_enc34 kullandığım ilaçlar; troid ilacı, folik asitle birlikte demir ilacı, omega, vitamin d. Ekstradan mide bulantılarım ve yanmaları için 2 hap 1 şurup yazdı
Sksjsux355-- Kubra_enc34 1 tane kullanıyordum ben geçen ay tahlil verdim 9.9 çıkmıştı doktor demir ilacını 2 ye çıkardi şuan 11 de kan değerim
Kubra_enc34 Mmnj bende bilmiyorum ki sordum 3 ünüde kullanman gerekiyor diyor başka bir açıklama yapmıyor
Sksjsux355-- Kubra_enc34 kan değerine baktirdin mi 12 ise normaldir eğer 12 altı ise kansızlık var ondan vermiştir ama hemen 3 tane ile başlamak fazla olmuş
Sksjsux355-- Aselikoo bayılacak kadar mi düşük ki 3 tane yazmış arkadaşımda da kansızlıktan baygınlık derecesine gelmişti onun da 3 taneydi günde ondan sordum kaçtı değeriniz diye ama tabi doktor daha iyi bilir
Aselikoo Sksjsux355-- hayir bayilma seviyesinde bisey yoktu hatta belirtiside yok sadece halsizlik oluyor bende hep vardi zaten gebelik olunca takviye kullanmak zorunda kaliyosun normalde 16. Haftada basliyoruz demisti ama ben ogrendigm haftadan beri kullaniyorum
Sksjsux355-- Aselikoo evet halsizlik kansızlık belirtisi zaten ben 12. Haftadan itibaren kullanmaya başladım kan depoları dolması gerek çünkü doğumda kan ihtiyacı çok olacak çünkü başkasının kanını vermemek için sana belki 3 tane yazmıştır depolar dolsun diye
Sksjsux355-- Sksjsux355-- çünkü doğumda kana çok ihtiyaç olacak kan takviyesi yapmak istememiştir belki ama yine de sen bak kaçtır değerin
Aselikoo Sksjsux355-- evet dedigin gibi ilk dogumumda iki unite kan almak zorunda kalmistim o yuzden doktorunuz verdiyse sanada kullan her turlu
Sksjsux355-- Aselikoo çok düşük demek ki kanın canım ondan 3 tane vermiş kullan sen bisey olmaz bende kullanıyorum günde 2 tane ve baya yükseldi