Zeynooosekooo
Ben de senin gibi aldım. Yani sanırım bi 5-6 kg aldım. Doktorum da her geldiğinde kilo alıyosun diye dokundurdu :) hatta senin haftalarında yani 18.haftasında olup bir kilo alanlar da var dedi. Tatlı çok mu yiyosun dedi hayır dedim. Gerçekten de abartı bişi yemiyorum. Ekmek çok tükettim bi de çok hareketsiz kalmıştım. Şimdi düzenli yürüyüş yapıp ekmeği azalttım. Benim de ilk aylar mide bulantım çok olmadı. Haftada bir gün kusma oldu. Bazı hamişler nerdeyse hergün kusmuşlar. Bunlardan kaynaklı olabilir sanırım fazla kilo almamız