Merhaba 🌸 ben de 5+6 yım. 4+3 te öğrendim gebeliğimi hemen doktora gittim ultrasonda keseyi gördük. 5+3 te gittiğimde kalp atışını alttan ve karından muayeneyle hiçbir şekilde duyamadik. Doktor 8. Haftaya kadar duyulmamasinin normal olduğunu söyledi. Kese ilk muayeneye göre büyümüş ve bebeğin kendisi de kordonu da bu sefer gözüktü. İlk muayenede boş kese gibiydi biraz. Şimdi bir sonraki muayenemizi bekliyoruz inşallah bu kez duyabiliriz. 😌 yani herkesin kese görmesi, kalp atışının duyulması farklı haftalarda gözlemleniyor. Artık sıkıntı yapmamaya çalışıyorum. Sağlıkla alalım inşallah bebişlerimizi 💕