Abdulzade Merhaba kızlar, aranızda 5haftalık hamile olan varmı? Usm ya gitdinizmi? Kalp atışını ne zaman duyucaz?
77Bebek35 Abdulzade tam 5 haftalık hamıleyım doktora gtmedım henüz cumartesı gunune randevu aldım bakalm
Eminesahin1 Abdulzade bende tam 5 haftalık hamileyim dün doktora gitmiştim kese görememişti beta hcg tekrar bakıldı yüksek çıktı cuma günü yine çağırdı doktorum bu sefer inşallah keseyi görürüz ☺️
annelik_4 Abdulzade ben bilerek geç gittim hem kese hemde kalp atışı için 6+1 de keseyi gördü daha küçük dedi 10 gün sonra kalp atışı için gel dedi ozaman 8 haftalık olcz insallah
Abdulzade 77Bebek35 bende 2haftalıkken gitmiştim yani ovulasyondan 2hafta geçmişti, (regl tarihiyle hesapladığımızda 4hafta oluyordu) ; doktor dediki usmda 4hafta tamam olunca gözüküyor, o yüzden göremedim, Sende gelecek haftalarda görürsün canım 🫶🏼
YaSeEeeee Bende 5+2 dün dayanamadım gittim doktora ama kese göremedi beta bakıldı 10 gün sonra tekrar gideceğim
karpuzz Bende şu an 5+1 im cuma günü doktora gideceğim yani 5+3 olmuş oluyor bakalım umarım keseyi görebiliriz ☺️
YaSeEeeee Amin kızlar inşallah benim bundan önce bir düşüğüm oldu, o yüzden korkuyorum tabi ama hakkımızda hayırlısı olsun kucaklarımız dolsun inşallah 🤲🤲
YaSeEeeee asel_55_61 17 gün önce yazmışım ben ilk betayı 204 le öğrendim 2,5 3 haftalıktı öyle demişti