Gulhacolak yok canım aman ha 32. Haftada bebeğin baş çevresi eğer.uugunsa alırlar normale aksi halde iç kanama.olabiliyor yani sezeryann dikisleri içten açılıp yirtilabiliyor aşırı kan kaybından Allah muhafaza eyleye ölüm olusabilir..hem içten hem de vajinal yırtılma oldugunu düşünsene zor.oolur kurtulmak diye düşünüyorum..rabbim sağ saglim kurtulmamizi nasip etsin…inş hayirlisyla normal dogururuz 🥰🤗😅