Seni çok iyi anlıyorum olumsuz aşılamam varken hiç beklemediğim anda öğrendim ben sürekli lekelenmem vardı betam adetiminin 4.günü 70 di ben hep olumsuz düşündüm ama sadece kendimi germişim çok şükür betam güzel arttı kese gelişti kalp atışı bile duyduk . Gönlünü ferah tut nasibi varsa seninle olur bebeğim 🙏