Nur_50 her bebek değişir tabi ama 2 ay sonra yazlık giyecek zaten şubat sonu doğacak martta kışlık giyecek Nisan ayında yazlığa geçeriz diye aldım ben giydiği kadar giyer artık😊 ya bebek işi farklı cidden herkesin bebeği farklı doğuyor kilosu boyu falan bilemeyiz o yüzden