Nur_50 20+2 deyiz şuan cinsiyetimiz kız 2. gebeliğim ablası gibi bir prensesim daha olacak pazartesi görüş günümüzdü çok şükür iyiyiz kıyafet almadım ablasindan bir sürü kıyafeti var tabiki güzel gördüğüm hoşuma giden yeni kıyafetler alacağım ama şubat olunca soğukta ev içinde olacağımız için yenidoğan kıyafetleri ablasininkilerden kullanacağım sağlıcakla kavuştursun rabbim hepimizi doğum ocak sonu şubat başı inşallah 🥰