Hassas içerik .. üzülecekler okumasın..Bende spinal oldum,iki hafta oldu şuan iyiyim ama sizin ki kadar rahat geçmedi ne yazık ki. Özel bir hastanede doğum oldu. Bendede korku vardı ama sakindin. Ameliyathaneye getirdiler, uyuşturmak için yaptıkları iğneyi çok hissettim, sondayı uyuşukluktan sonra takmalarına rağmen aşırı hissettim. Ameliyat sırasında evet acı yoktu ama çok baskı hissettim, midem ağzıma geldi sanki organlarım yer değişti sandım panikledim, hemşireye lütfen benimle konuşur oyalarmısınız dedim, bıkmış gibi işaretler yaptı beni umursamadı , güya özel yerdeydim. Kenara geçip diğer hemşirelerle sohbet ettiler ben orda kesilirken. Neyse ben çok panik yapınca sanırım biri bana sakinleştirici yaptı,benimle uğraşmamak için..odaya çıkarıldıktan sonra ilk 2 saatim bulanık. Çok hatırlamıyorum. Ve sonra çok ağrım oldu, ağrı kesiciler fayda etmedi, o gün ben asla yürüyemedim, ayağa kalkmak için çok çabaladım ama olmadı.Bebeğimi bile kucağıma verip gittiler, hiç anlatmadılar şöyle emzirin şunu yapın.. Keşke benimde doğumum sizinki gibi geçseydi.. Şuan bebeğimle çok iyiyiz ama kabus gibiydi herşey.. bende travma olarak kaldı