emt ElayAysen valla kim ne yazdıysa hepsini yaşıyorum bende sağlıkla dogsunlar yeterki inşallah ❤️ ama annelik gerçekten zormuş şimdiden başladı minikler yormaya 🥰
DtkBsr Kizlar bende 32+2 deyim. Şikayetler iyice arttı doğru ama asıl merak ettiğim kaç kilo aldığınız ?
ElayAysen Esesipsblog ben kusuyorum diye cok kilo alamadim aslinda bir tarafdan da iyi birsey :) hamilelikden evvel 55 kq idim. 5 aylik hamilelikde 55 kq. 7 aylikta yani 30 haftamda 60 61 kq idim. Simdi 31+ 3 bilmiyorum :D cok almadim yani. Bebes alsin da ben almasam daha iyi vermek var onları :D
fizikcianne ElayAysen aynı sorun bende de var 31+5 yarın kontrolüm var bakalım artık iyice büyüdüler sanırım
Goksu1993 Kızlar benim 32+4 çoğunlukla hareketli bebeğim ama ben dediğiniz gibi kaburgalarıma vurduğunu hissetmedim hiç sadece anlık tekmeleri oluyor acaba bu bir sorunmu sizin anlattıklarınıza benzemiyor sanki
ElayAysen Goksu1993 her bebek bir sey yapiyor merak etme. Ama simdi tekmeden cok basiyor tekme atacak yermi var ? :D seninkinin yeri genisdir belki bilemeyiz ondandir. Esas haraketleri iyi ya merak etme :)
emt Goksu1993 dert etme her bebek annesinin kaburgasiyla hoşnut olmayabiliyor 😂 bizimkiler kaburgamizla yakın teması seviyor sadece 😂😂
Goksu1993 ElayAysen ne bileyim belkide dediğiniz gibi basma hareketi olabilir dün çok az hareket etti bide acaba azalıyor mu artık hareketleri 32. Haftada