Kocaaaman karnıma sıgmıyor ordan burdan elini kolunu çıkaracak diye korkuyorum hareketleri azaldı toplanması çok oluyorr ki bu herkeste varmış zaten başta tedirgin olmuştum ama geri anladım ki normal gene de yarın doktora danışacaĝım, kaburgalarım iflas ettii ağzı olsa konuşur dile gelir bizde durumlar o kadar 🥲