Kızlar size bisy sorcm ben saglık ocagına tansiyon kilo için gttim hemşire cagırdı bnaa tetonoz aşısı olcaksn felan demedi sormayıda o sırada unutmuşum hemen aradım bana 28 haftalık oldum benm tetonoz aşımı siz neden yapmadınz gecikmis haftası dedim senin aşıların tam doz yapılmış dedi bende nasıl yapılmış yaptrmadım hiç dedim ilk gebeliginizde tam doz yapılmış dedi şimdi olmıycak artık 10 sende bir yenileniyor dedi bu aşı sizde tam doz olmuşsuznuz ilk gebelikte 10 sene geçmemiş üzerinden dedi o şekilde bende tam ise siz bilirsiniz dedim bu durumda olan varmı siz ne düsünüyorsunuz