Kızlar 19+2 haftalığım, sağlık ocağı 7.haftada bana demişti ki hareketleri hissedince gel ama ben hâla emin değilim yani birşeyler oluyor içimde böyle pıt pıt mı desem yoksa derimin altında birşeyler oynuyor mu desem bağırsak mı desem bağırmasak mı desem emin değilim 😂😂😂 sizce ne yapayım aşı için geç olur mu sonra? Siz kaçıncı haftalarda yaptırdınız?