Mhtpgnby aynen bende sabahları kusardım akşama doğru hafiflerdi. Ama 9 10 11 haftalar mide bulantımın en şiddetli olduğu zamanlardı.sende de öyle olabilir. Aynen mide de bişey olmadığı için önce beyaz su sonra en derininden çıkan sarı su o sanırım mide asididir.zaten mide boşalıyor başka da bişey kalmıyor sonra . Allah yardımcın olsun sen serum al geçecek inşallah