Mhtpgnby ben kullandım... faydasını da gördüm. denemekten zarar gelmez. hemde 8 lira mı neyde kullandığım. zaten 3 hafta da geçer mide bulantıların.. benim ki 12+0 haftalık oldugum gün bıçak gibi kesilmişti..
eğer 8 liralık işe yaramazsa biraz daha pahalı olanı var... o kesin işe yarıyor..