Eersu19 Csknaz ikinci benim de. Aslında cuma günü nişanım geldi ama henüz sancım yok bekliyoruz bakalım gününe kadar dayanıcak mı😁
Csknaz Eersu19 ay benimde gelcek diye korkuyorum çok asagiya baskı yapıyor belim ağrıyor birazda gününde gelse 😁
Csknaz SenaGulsah sağlıkla alın kucağınıza insallah doğum yapınca nasıl geçtiğini yazarsanız sevinirim 😇