Csknaz Kızlar 2. Hamileliğim 13 ekime gün aldık var mı benim le aynı gün doğumu olan sezeryan olcak 😇
Yenibirii Csknaz sezeryan olup olmayacagim kesinlesmedi ama 40. Haftamiz 13 ekimde dolmuş oluyor😍 saglicakla alalim bebişlerimizi kucagimiza insallah🤲🏼💜
linaa123 Csknaz benimde ikinci sezeryanım olucak kızım ekimin 8inde doğdu şimdikide aynı güne denk gelicek 🥺
Sehrazatt Csknaz merhaba bende 13 ekime gün aldım sağlıkla gelsin inşallah yavrularımız heyecan dorukta 🩷
Csknaz Sehrazatt ya benim 2. Ama yine heyecan var bide neler olacağını bildiğimden şimdi sadece çocuklara yetebilirimiyim kaygısı var ilk çocuğum 2 buçuk yaşında doğumdan yana korkun olmasın 😇
Sehrazatt Csknaz ya Allah bağışlasın inşallah kolay bir şekilde geçer hepimiz için de sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza 🌸
Eersu19 Csknaz ikinci benim de. Aslında cuma günü nişanım geldi ama henüz sancım yok bekliyoruz bakalım gününe kadar dayanıcak mı😁