Yessiimm Bllackrosie bugün tekrar detaylı ultrasonda kontrolüm vardı doktor kesin olarak erkek buda pipi dedi 😂💙
Elif380 Bllackrosie doktor erkeğe benzetti yanılmış olabilir mi doktor yoksa bu çizelgede de yanılma payı var mıdır
QueenMother Bllackrosie ay herkes kız diyor 2 oğlum bir kızım var daha cinsiyet öğrenmedik hayırlı bir evlat olsun oğlan kız sağ sağlıklı olsun inş🤲🏻
Bllackrosie birhamilelikgunlugu 17 haftalığım. Cinsiyeti bugün öğrendim. Teyzeme söylediğimde dur çizelgeme bakayım şimdiye kadar yanıltmadı bizi dedi onda kız çıktı bugün devlette kontrolüm vardı doktorum kız dedi emin olmak için özele gittim oda %100 kız dedi. Bekliyoruz güzelimizi🥹💖🐣
Bllackrosie Elif380 bilemiyorum ki canım. Çizelge teyzeme ait şimdiye kadar kime dediysem tuttu yanıltmadı dedi. Ona göre söyledim size istisnalar illaki olur. Hayırlı sağlıklı huzurlu evlatlar nasip etsin Rabbim ❤️
mrsmom_ Bal5 benimde ayni soru kafamdaydi google baska sayfalarda tarihi girip otomatik karşınıza çıkaranlar var ordan yaptim tuttu😊
Sibelll355 Bal5 dünyanın hiç bir yerinde Türkiyede ki gibi “şu yaşa girdim ama şunu doldurdum ordan girdim ordan çıktım” yoktur. Dolayısıyla şuan ki yaşınız neyse çin takviminde de onu baz alın. Ha eğlencesine yapın bunu çünkü herkeste tutmuyo 😅 örnek ben 😂