KuzeyinAnnesi10 buket07 benim için gayet güzel ben çok memnunum ama bi tık kalın daha istersen sleppy nin mendilleri daha kalın oluyor
buket07 KuzeyinAnnesi10 valla bi liste var elimde kocaaamaan 😂 umarım biter ama gerçekten kıyafette her gördüğünü almak istiyor insan
KuzeyinAnnesi10 buket07 24 deyim benim bitti çok şükür keyif yapıyorum 🥰😂 rabbim kolaylık versin inşallah
buket07 Nur_50 6 takım 0-3 ay takım aldım. 4 tane 0-3 ay zıbın. 6 tane 3-6 ay zıbın o kadar 😂 ama beşik bebek arabası bebek bakım çantası battaniye müslin örtü 4 tane. 3 paket bez tarak emzik zinciri onlar okey 😂😂
Nur_50 buket07 😃gene iyi başlangıç ama 0-1 bir iki tane al bebiş üstünde bol durması sıkıntı değil diyorsan 0-3 al 3-6 al
buket07 Nur_50 uzun kol kullanılır şubatta diye düşünüp uzun aldım. Kızımdan kalan kısa kol bir sürü var zaten
Raziyenurx Nur_50 merhaba dogum ne zaman acaba sifir kol zibin yazmişsinjz ya benim ocakta uzun kollu almayi düşünüyordum zibinj
Nur_50 Raziyenurx evim çok sıcak oluyor o yüzden sıfır kol tercih ettim ama dışarı çıkarırken içlik uzun kollu zıbın giydiririm
Cinsiyettahminidolunayes Eboz tam ideal almıssin yeni dogani Egitimde her gune bi kıyafet seklinde yeter dedi Tulum isteyen tabi 3 tulum alir Takim isteyen alt ust takim alir canim
Nur_50 Cinsiyettahminidolunayes her güne 1 kıyafet mi😃günde 3-4 kez değişim oluyor etrafımda gördüğüm 4 doğum yapan var yeni yetmedi alışveriş yaptılar tekrar