Kızlar bende 5 buçuk aylık ölü doğum yaptım bebeğime bakamadım prematüre bebkmis başka hastaneye gitsen de yasamaz ddiler ama 23 haftalık yassyan bebekler varmış ağrı acı doğurdum normal doğum 1 kilo doğurdum sona apt topar ameliyat 15 dk sürecek dediler 1 buçuk saat sürmüş ameliyat ortasında uyanıp konuştuğumu hatırlarım e Nabiza düşmüş 3.doz ilaç zaten.
Hastanede bebek sesleri dayanamam ddim hemen hastaneden çıktm yürüyemiyordm çok ağır 4 ilaç kullndim sütum aşırı geldi durmadı çok ağladım kndimi balkondan atmak istedim sona peygamber efendimizin Hz Hatice annemiz ile bir bebeginin sohbetini dinledim tesadüfn Hz Hatice annemiz bir kez süt veremedim diye ağlayınca peygamber efendimiz evladımız cennette istersen sana gösteririm demiş düşünün bizler kimiz ki herrsey dört dörtlük olsun peygamber hanımı bile o acıyı yaşamış 🥰cennette bizi almadan girmeyecek yavrularımızn hatrna yaşıyoruz dunyada