Çok geçmiş olsun bende geçen sene oldum 16 haftalıkken gittim kalbi durmuştu bana alttan bir kez ilaç koydular 2 kez dil altı verdiler akşama doğru geldi bebek benimki kesesiyle birlikte bütün geldi doktorda bütün işi sen yapmışsın zaten ben sadece içini temizlicem dedi kürtaja aldı evet doğum yapıyorsun ama normal doğum gibi değil ilk bebeğim normal doğumdu ordan iyi biliyorum çok daha küçük olduğu için oda da kendisi geliyor dikiş falan yok