peri_07 taazeannee bende burda bekliyim. Kasılmalarım var dün nst de az bişey çıktı. 35+5 olduğu için doktor bekle dedi.
taazeannee peri_07 36+2yim bende kasilmayi anlayamiyorum sadece bugunden beri belimin sol tarafinda agri var uzaninca da gecmiyor
peri_07 taazeannee belimden karnıma doğru gelen adet sancısı şeklinde tarif edebilirim sanırım. Ama sıklıkla ve çok rahatsız edecek derecede değil.
taazeannee persembe gunu kontrolum vardi daha temizligimi yapamadim cantami hazirlayamadim insallah dogun baslamaz suan 🫠
taazeannee peri_07 adet sancisi da tuvaletimi yaparken cok oluyor tuvaletimi yapmak icin ikinamiyorum cok afedersiniz beni sardı bi korku
yesimm0 @taazeannee benim nişanım geldi önce ardından hemen sancılarım başladı hafif karın altından vuruyordu 3 gün sancı çektim sonra hastaneye gittim 4 cm açılman var diyip bırakmadılar🤗
taazeannee yesimm0 karniniz tas gibi oluyor muydu peki karnim tas gibi gunduz adet sancisi vardi aksamdan bel agrisina dondu ve bebegimin hareketleri azaldi
Sevdeninsaresi taazeannee şimdi taş gibi dediniz ya en fazla 30 60 saniye arası olması lazım. Sonra bebek bir hareket ediyor bir sinraki kasılmayi bekleyin bakalım ne kadar sürede kasikacak benim şuan 45 dakkada bir gibi bazen 20 ye iniyor 37 haftaligum
taazeannee yesimm0 amiiin Allah anali babali buyutmeyi nasip etsin bize de bi avazda kucagimiza almayi nasip etsin 🤲🏻
peri_07 taazeannee yok ya hazır değil hala bi akrabanın cenazesi var eksikleri tamamlayıp hazırlayacaktım bu hafta fırsat olmadı.