bdenerigokce Gamze4127 maşallah 🥰🥰 Cgllay maşallah 🤩 Elzem07 maşallah 🥰 Gulsh96 maşallah 🤩 2prenses_masal-oyku maşallah 🫶 Mervece_16 ayyy sağlıkla gelsin inşallah 🫶 miniğe bak sen çıkmak için hızlı gidiyor 🫣🥰 Aysenurdesign maşallah 🤩 Canan_poyrazefem maşallah 🤩 Berce_23 maşallah 🌺 Pmk3 sağlıkla gelsin inşallah Allah kolay doğum nasip etsin 🌺
birheyecanlikizannesi FNGNN ben de 25+1 de gittim, boy 32cm kilo 820 gram. Doktor normal dedi sizinle hemen hemen aynı :)
Tugbamf Esbu12 bana da belki rahmin bu kadar büyütüyordur dedi çünkü oğlum da 2 kilo 440 gram doğmuştu Ben de 10 güne gideceğim iyi haberler alırız inşallah 💕
MeralHandan Ozgeeee37 Selamlar, bende 25+3 te gittim 821 gram 28 cm dedi ama yukarıda okuduklarıma dayanarak FL değerini 7 ile çarptığımda 32 çıkıyor acaba doktor yanlış mı ölçüyor 🤣
Ozgeeee37 MeralHandan doktorumun yanlış ölçüm yapacağını düşünmüyorum bilgili ve güvenilir bi doktor her dalda tüp bebek doktorluğu da yapıyor ilgili bi doktorda
Mummy1122 MeralHandan bende 7 ile carpinca 31 cm oluyor yani haftasina gore iyi ama doktor kisa dedi bende anlamadım kafam karıştı☹️
MeralHandan Mummy1122 Söylediğim gibi 25+3 te gitmiştim. Milimetre değil de Santimetre cinsinden yazıyor benimkinde