Kkkkkkkkkmmmmmmm sağolun .. ben gebeliğim boyunca rahat yemek yiyemedim açıkçası benim beslenmemle bu bebiş nasıl bu kadar kilo aldı bende bilmiyorm amaa süt ürünlerini aşırı seviyorm. Doğal yoğurt , kaşar ve yumurtadan asla vazgeçmedim . Zaten canım hep çekerek yedim yani .. biraz kendi vucudunuzla kan değerlerinizle falan alakalı bu sadece yemeği bol yiyerek yada kilo aldıracak şeyleri yiyerek bebeği içerde fazladan kilo aldırırız diye bir düşünce var ben bu düşünceyi doğru bulmuyorum ben hamileliğim boyunca mesela şu an 8 kg aldım bu gece 36 hafta olucaz. zaten bebiş 28 haftadan beri dönük benim boyutu da artık büyüdüğü için midemi tekmeleyip duruyor en ufak bir şey yediğimde mide yangını yaşıyorum ve resmen midem uyuşuyor bebek tekmelerken yani kan değerlerim genel itibari ile hamileliğim boyunca iyiydi onları her zaman depolarınızı dolu tutmaya çalışın çünkü sadece yemeklerden aldığımız şeyle bebeğin kilo alacağını inanmıyorum ben tamam beslenmenin de gerçekten faydası var ama muz yedim kaşar yedim bebeğim şişti diye bir söylem beni inandırmaz açıkçası ben her doktora gittiğimde kan tahlili ve idrar tahlili verip değerlermi sıkı takip ettim sizede bunu öneririm. İlk 6 ay zaten yemek yiyemiyorm diye meyve aldım az ve çeşit aldım hep.. mürdüm eriği, hurma(24 haftadan beri yiyorm ama her gün değil canım çektikçe hurma yiyip doğuma da koşmuyorsunuz bunu da belirteyim) 33 haftadan 35 haftaya yarım kilo hurma bitirmişim mesela. İçinde folik asit vs falan da çok zengin .. 33 haftalarda doktor balık yağı başlatıyor ben onu almadım her hafta fırında levrek yapıp yedim . Sebzeyi hiç kesmedim.. domates , salatalık, biber, semiz otu .. ve ben yaklaşık 3 haftadır her gün dondurma yiyorum :)
Bu arada ben geneliğim boyunca toplasak 4 tane muzu belki anca yemişimdir. Midem almadı . Kahve hastasıyım mesela 1 fincan birşey yapmıyor içilebilir ama aşırı canım çektiğinde içtim sadece 9 . Aya girdim çok şükür doğuma maximum 3 haftam kaldı toplasak 15 fincan içtim mi bilmiyorm. Bilerek bıraktım içmedim ki demir depolarım hızlı boşalmasın diye falan sonuçta kansızlık yapıyor demir emilimi de gerçekleşmiyor vs. Böyle böyle şeyler..:) mesela şimdi 1 kova incir koyduk dolaba incir iyi süt yapar ve bende bayılırım zaten. Günde 3-5 yiyorum.yani kendi bedeninizi çözün ve takibini yapın en fayda sağlayacalk şey bu olacaktır. Bu arada anne karnındaki bebek zaten siz kendinizden kıssanız bile sizin depolarınızı sömürecek. Dinç kalmanız için kah tahlillernizi takip edip lazım olan şeyleri yiyin .