Benimde 8. Haftada başladı doktorum kardiyolojiye yönlendirdi ekg, ultrason, ritim holter ve tsh bakıldı bunun sonucunda hafif ritim bozukluğum olduğunu söyledi 12. Haftadan sonra ilaç verebilirim istersen ama sorun değil takma kafana dedi kendi doktorumda gebelerin çoğunda ritimsel bozukluklar görülebilir çok zorlanırsan ilaç kullanmanda sıkıntı yok dedi ama alıştı sanırım vücudum ara ara yine oluyor