Sinemcelikkk Anne1__ vallahi aynı durumdayiz takıntı haline geldi artık kafamdan atamıyorum boğuluyorum sanki 😂
Anne1__ Sinemcelikkk nefes aldığımı fark ettiğim an nefes alamıyorum sjsjs böyle bir saçmalık başladı bende de ne demek istediğimi anlatabildim mi😂
Damlaalyz Bende de uzandigimda oluyor bedenimi sarsacak derecede kalbim ağzımda atıyor sanki kaç kere deprem oldu sandım kalktığımda kalbimin carptigini fakr ettim
Anne1__ Sinemcelikkk bende zaten panik atak var o yüzden düşüncelere dalarsam kesinlikle baygınlık geçiririm😂
Sinemcelikkk Anne1__ bendede var antidepresan kullanıyordum gebelikten dolayi bıraktım mecbur daha kötü oldum
Anne1__ Sinemcelikkk çok zor ya bir şey düşününce hemen geliyorlar insanın beynine 😂 ben Marmara’ya falan bindiğimde çok zorlanıyorum nefes alamıyorum basıyorlar kalbime direk size de oluyor mu
Sinemcelikkk Anne1__ evet ben tek başıma biyere gitmemeye çalışıyorum tek olunca sanki bana bişey olcak gibi salak bir his geliyor malesef
Anne1__ Sinemcelikkk valla çok iyi anlıyorum sizi Allah yardımcımız olsun doğumda nasıl olacağım beni endişelendiriyor kendimi hep olumlamaya çalışıyorum sürekli çok güzel geçecek diye ama korkuyorum ben panik atak geçiririm diye
Htchlg Sinemcelikkk benim vardi doktoruma söyledim beni EKG yönlendirdi ondan sonra da kardiyolojiye kardiyoji doktoru iyice muane etti kalp kapakciginda hafif sızıntı var dedi çok önemli değil dedi sene de bir takip ettir dedi suanlik hala devam ediyor çarpıntı inşallah doğumdan sonra geçer
Sinemcelikkk Anne1__ Allah yardımcımız olsun su gibi kolay olsun inşallah gerçekten çeken bilir bunu dua edin sürekli sakinlemeye çalışın inşirah süresini bol oku içi ferahlatiyor
Cgrtgb Sinemcelikkk gebelikte daha çok kan pompaladığı için kalp çarpıntı yapıyor korkmayın kızlar doğumdan sonra bütün herşey sona eriyor
Gulhacolak Sinemcelikkk 26 haftalik olduk en basindan beri var bende tansiyon düşüklüğü de var 9/6 8/5 tansiyon 135 140 nabiz cok garip seyler yasiyordm ama 1 2 haftadir biraz daha rahat gibiyim
Sinemcelikkk Gulhacolak nabız olarak baya yüksekmiş ama normal diyolar gebelikte vücutta basinc var kalp ekstra oksijen ihtiyacı duyuyor inşallah doğumdan sonra tüm sıkıntılarımız geçer 🤲🌼
Sksjsux355-- Göğsüme biseyler batıyormuş gibi oluyor bende de inşallah kalp değildir bende korkuyorum kaçtır gidiyorum kan veriyorum bisi yok diyor temiz diyor herşey normal diye
Sinemcelikkk Bintiturab sürekli olması kötü ya şuan bile var yani napicagimi şaşırıyorum limonlu su iyi geliyor biraz öneririm
Gulhacolak Sinemcelikkk inşallah canım dünyaya bi can getiriyoruz tabiki zorlukları olacak. Elhamdülillah çok şükür 🤗