Anonimi1 Normalde kaç gün önceden ağrılarım başlardı hiç ağrım falan da yok sadece göğsüm sızlıyor taş gibi şişti adete 2 gün kala erken gebelik testi yapmıştım negatifti sizce pozitif olma ihtimali varmı yoksa umutlanıyomuyum 😓😣
cutecik Anonimi1 bende adete 2 gün kala yaptım çıkmamıştı cnm erken gebelik testinde adet günümün ertesi günü yaptm o zaman çok silik çıkmştı öyle öğrendim Allah’ım hayırlısıyla nasip etsin
1prensesannesi__ Anonimi1 bazi erken testler dusuk hcg olcmuyo adi erken ama adet gunu yapilir yaziyo icinde tekrar test yapabilirsin
Anonimi1 cutecik ya çok umutlandım bunu duyunca şimdi Allah razı olsun inşallah vardır nolur dua et mübarek gün 😓
Anonimi1 cutecik hala olmadım canım ya hiç ağrım falan da yok göğsüm sızlıyo çok hafif belime ağrı vurdu yatakta
Anonimi1 cutecik bi kaç gün daha bekleyim de öyle gidicem eğer olmazsam canım ama umudum yok gibi ya ne biliyim 😣
cutecik Anonimi1 nasip kısmet cnm haberini bekliyorum erken gebelik testi yap olmazsan yarın ama sabah ilk idrarla haberlerini bekliyorumm💕
Pandalice Benimde adet belirtilerim olmamıştı hatta adetten bi kaç gün önce baş ağrım olurdu o bile olmadı.sadece göğüslerim de şişlik vardı adet olmam gereken günde test yaptım silik çizgi çıkmıştı.