tatlibebegim_ Kaçıncı haftada yapılıyor kızlar yaptırmayı düşünüyorum şuan 8 haftalığım, kaçıncı haftada yapılıyor kanı hastanede mi alıyolar
ececan2006 tatlibebegim_ ben 10. Haftada yaptirdim 10 gun icinde sonuc geldi, fransaya gonderdik biz testi bir firma araciligiyla
Mevlude_Sahin tatlibebegim_ 10 haftadan sonra sonra geçen ikinci gebelik için sordum 18 haftaya kadar yapılması öneriliyormuş. Hastanenin anlaşmalı olduğu 3 birim vardı fiyatı uygun olanı seçmiştim ben randevu verip eve gelip kan alıyorlar
angel4545 tatlibebegim_ 12. Haftadan sonra daha net sonuçlar veriliyormuş çok araştırmıştım yeterli.dna açısından normalde 10. Hafta diyorlar risk çıkınca doktorum isim vermişti bulunduğunuz yerde gelip alıyorlar ama benim burda ilçede bakan kişi hastanedeymis oraya gidip vermiştim
Jalee1 tatlibebegim_ ben önce normal ikili test yaptırdım doktorumla konuştuk sıkıntılı yada emin olalım dediği bir durum olursa yaptıralım dedik çok şükür gerek görmedi daha ayrıntılı birşeye
Shebaby Haftadan itibaren yaptırılıyor canım ben Kastamonu da yaptırdım hastaneye geldi tek tüp kanı alıp gitti 10 bin tl idi fiyatı da ve 12 gün sonra sonuç için aradılar
Shebaby tatlibebegim_ daha yeni canım 13. Haftamdayım 3 hafta oldu işte bgn de bir arkadaşım yaptırıcaktı İstanbul da fiyat sordu 7 bin dediler başka bir şirkete daha soracaktı
SenaBM tatlibebegim_ 320 dolara yaptırdım ben. Yani konuşman gerekiyor. Genelde kanı gelip alıyolar. Hastanelerde yapılmıyor henüz
tatlibebegim_ ececan2006 sizin fiyat ne kadardı olmadı bende arayıp hastaneye gelin derim kontrole gittiğimde falan
tatlibebegim_ Mevlude_Sahin sizin ne kadardı fiyat benim doktorumun bi tsne anlaştığı varmış yarım arayıp bilgi alıcam tam 10.haftda yaparlar mı
ececan2006 tatlibebegim_ 400 euro verdik ucret olarak ama daha ucuz yerlerde vardi, 2 sene onceki hamileligimde de yaptirdim yine 400 euro zam gelmemis de euro 3 e katladi tabi 😅