prensinannesi2024 ılk bebegımde 70 tlye almısdım korbell cop kovasını hatta o zamandan kalma posetlerı bıle var bır kac tane
Ilk basta halıkaten koku yaymıyor odadaydı
Ama ek gıdaya gecınce malasef koku oluyor ben dırekt balkona koymustum rahat edıyordum