Birminikannesi1 evet biraz pahalı ama bez atma derdinden kurtardı benii, özelliklede üşengeç bir kcoanız varsa benimki gibi çok daha rahat 😂 ben poşetini dolaptan alıyorum canım aklında olsun kendi poşeti çok pahalı oradan çokk uyguna geliyor hemde koku yapmıyor aklında olsun