Sevcanozdemir Merhaba taze anneler, anne adayları 💐ben şu an 27+4 haftalık hamileyim 62 kiloda hamile kaldım 74 kiloyum. 12 kilo aldım toplam şimdilik 🤭 doktorum çok kilo aldın dese de bana normal geliyor o yüzden merak ettim siz kaç kilo aldınız acaba 😇🐣
Melti Sevcanozdemir 39 haftalığım 16 kilo aldım, ben de 26 haftalıkken falan 11 kilo almıştım doktorum diyetisyene yönlendirdi hdjslaşş 😅 gitmedim ama kendimi sakinleştirdim akşam yemeklerinden sonra yemeği tamamen kestim aralıklı açlık yaptım biraz sakinleşti kilo almam
Fzsmom Sevcanozdemir merhaba ben 22+4 teyim 60 la hamile kaldım şuan 66.15’im :) bana doktorum hamileliğim boyunca totalde 12 kilo almam gerektiğini söyledi ama bu kişiden kişiye değişir tabi ki siz yine de her canınızın istediğini yemeyin ben dikkat etmeye çalışıyorum sanırım bu yüzden ideal gidiyo kilom 😇
H1z2a3 Sevcanozdemir 27+1 haftalık olduk 74 ile hamile kaldım 71 kilo oldum almak yerine verdim bn 🙄🥴
-syma1 Sevcanozdemir yalnız değilsiniz ben de 27 haftalık ve sizdende çok aldım Hamileyim diyip iki kişilikte yemiyorum ama nasıl oluyor anlamıyorum 😅
aysenr9918 38+5 olduk 🐣🤍perşembe günü sezaryen olucam dün kontrol esnasında tartıldım doktorumda toplam 9 kilo aldım 82 ile hamile kaldım 91 kilo ile doğuma gidiyorum ☺️
Sevcanozdemir Melti ahaha canım her gitmemde doktorum azarlıyor beni yine kilo mu aldın sen diye 😂 ekmeği zaten çok yemiyordum ama bi düşük tehlikesi atlattım 11. Haftalıkken o sıralar çok hareketsiz kaldığım için kilo almam o zamandan sonra aşırı arttı son haftalarda kilom aynı mesela ☺️
Sevcanozdemir Fzsmom aklıma geleni yiyorum nerdeyse haklısın canım 🤭 akşam yemeklerini azalttım ama umarım bundan sonra çok fazla kilo almam 🤭
booksmom Ozge_29 ben 20. Haftaya kadar 6 kilo verdim şu an verdiğim kilonun 3 kilosunu aldım sadece 🥰
Sevcanozdemir Ozge_29 maşallah resmen sadece bebek kilo almış gibi 🥰 sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallaahh 🙏
Syda78 Ben 25+5 16 kilo aldım ahahaha😬😬 ama nasıl oldu bende anlamadım valla bi doğurayım sağlıcakla kucağıma alayım çok da güzel kilo vereceğime eminim 🥰🌸
Sevcanozdemir Syda78 ahaha aynı yolda ilerliyoruz canım 😂 son 3 ay bebeğin en hızlı kilo aldığı dönemmiş bu ara beslenmemize daha dikkat etmemiz lazım tabi ama çok da abartmadan sanırım 🥰 sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi inşallah 🙏
Ayfrizmm Sevcanozdemir bende 63 ile kaldım suan 70. 😍27 haftaya giriyorum yarın ama bana doktorum normal dedi 😀
Sevcanozdemir Nurr29 maşallah canım 2 gün öndesin ama ben senin iki katın kilo almışım nerdeyse 🤭 sağlıkla kucağına alırsınız bebişini inşallah 🙏🥰