Nisn23 ben 32+3 teyim ama geçen hafta Ağrıda gittiğim doktor bebek bayağı aşağıda erken doğum riskin olabilir dedi. Korktum öyle işte :(
Geçen Buhara’da doğum yapan bir arkadaşım ile konuştum . Hğmeyra hanımmış doktoru . Beni bayağı korkuttu diyor ki resmen doğumdan sonra bir kişi bile gelmedi yanıma emzirme danışmanıni biz gidip 3 -4 kere çağırdık anca geldi hiç ilgilenmediler hiç memnun kalmadım ve çok canım yandı sezaryen de dedi . Üstelik hiç beklemeden hemen sezaryene almışlar belki bekleseler normal olurdu bir sıkıntı yoktı dedi