Kızlar doktora gittim muane için doktor bebeğin kafası rahime dayanmış doğum pozisyonunda dedi normalde cumartesi günü alacaktı ama riskli olur 3 gün daha beklersek dedi hem idrar torbanı yırtar hem rahime zarar verir risk almayalım yarın 8 de gel doğum için dedi gece 12 den sonra birşey tüketme dedi beklemiyordum hani bu haftalarda doğum yaparsam bebeğim küvese girer mi korkuyorum açıkçası sizler kaç haftalık doğum yaptınız nasıl oldu durum😌