bess7 38+6 bekliyorum hala😂 kızım gelmiyor bir türlü, Bi an önce kavuşmak istiyorum ilk bebişim olacak🥹 perşembe kontrolümüz var bakalım ne diyecekler. Ara ara sancım oluyor bayadır ama düzenli değil , son haftalara kadar gitcez sanırım diyorum. artık çok ağırlaştım yürürken bile bazen canım yanıyor zorlanıyorum yatakta sağa sola dönmekten bahsetmiyorum bile😂 sağlıcakla gelsinler tabiki önemli olan o ama zaman azaldıkça Bi heyecan basıyor ne zaman nasıl ne şekil olacak diye🦋❣️