Eminehatiopoglu eger saglık probleminiz yoksa bence kesinlikle normal dogum yapım cunku rahatlığını dogumdan sonra cok net görüyorsunuz, sancılarınızı bekleyin derim, ve inanınki suni sancı kötü birsey degil, normal dogum sancısı sadece dha sık geliyor o kadar 🤗🙏