Anne1__ ozgeyenigul bende aynı şekilde ilaçlarım vardı ama devam etmedim hamilelikte🙃endoskopi yapılmıştı bana gastirit ülser işte mide yanmasını tetikleyen ne varsa normalinden fazla çıkmıştı ama ilk defa bu kadar yandı ya 🥺
Fadige Şurup işe yaramadığı zaman doktorum ilaç vermişti her sabah aç karnına bir tane ama mecbur kalmadıkça içmiyorum
tugbakguns Ben de çok kötüyüm ya bulantı yanma. Serum yaktılar ama yanma geçmiyor gaviscon verdi içtim inşallah işe yarar