2bebek1huni herkes yazmış zaten ama bence geceliği bir değil iki koyun ben de bir tane gecelik almıştım iki pijama takımı almıştım sezaryan olacağım kesinleşince geceliği ikiye çıkardım
Kan vs oluyor lekeleniyor diyorlar çünkü o yüzden yedekte de bir gecelik daha olsun
Ben ilk günü geceliklerle geçirip hareket etmeye başladıktan sonra ikinci gün pijama takımlarını kullanacağım
İnşallah çok rahat geçirirsiniz 🙏🏻 ben de çok korkuyorum Allah yardımcımız olsun bu mübarek günün yüzü suyu hürmetine