2bebek1huni evet maalesef böyle su su diye içim yanmıştı :) ben komposto yapmıştım yanına ondan içtim ve bol çok bol su içmiştim hem o narkozu atmak için hem süt için, zaten süt oluşuyor ama aşağı inmesi zaman biraz alıyor bebekte tam kuvvetli emip çekemediği için eve gidip sıcak duş aldığın da süt daha kolay iniyo kanallar yumuşadığı için