Necla06 korkutmak için değil, devlete gitiğinzde nasıl müdehale oldu diye sormuş ben de başıma geleni söyledm :)
Süleymaniye kadın doğum hastanesine gittim iki kere kendm için, bir kere de teyzem için
Hepsnde de direkt yat şuraya alttan bakalm dediler, şikayetimi bile doğru düzgn dinlemeden