Kizlar ben 7+6 gunluk hamileyim iki hadta once kadar hafif idrar yolu enfeksiyonum cikmisti doktorum tek kullanimlik tos bi ilac verdi kullandim onu akintimi azaltti sari renkte akintim oluyodu ben gecti sandim ama gecmemis sanirim 3 4 gundur yem yesil akintim oluyodu bugun ki doktor randevumda da soyledim doktora hemen ilac verdi zaten gyno max xl diye bi fitil verdi gece yatmadan once yaomam gerekiyomus icinde uc tane var ben simdi birini yaltim ama korkuyorum bi sorun olur mu acaba diye bu fitili gebelikde kullanan var mi acaba??