gakkoyengee Sabah çatı muayenesi oldum sancılandım muayeneden sonra şimdi tuvalete gittim sümüksü bir yapı kanla gelmiş acil yardım napmam lazım ilk gebeliğim
Melike_sevgi gakkoyengee o zaman sakin kalın şuan tek yapmanız gereken sakin kalmak gidin ılık bir duş alın özellikle bel kısmınıza su tutun sonra da sancılarınız düzenli aralıklarla gelmeye başlarsa 5 dk da bir sancı gelene kadar tavsiyem evde kalın hastaneye gidince doğuma az kalmış olsun yoksa orda kendinize eziyet edersiniz
gakkoyengee Beren02 sancılarım 1 haftayı geçiktir var düzene mi girmesi lazım aşırı ter atıyorum şu an stresten
gakkoyengee Beren02 sancım muayeneden geldiğimden beri var baya kuvvetli sancı çektim şimdi yatmaya hazırlanıyordum sancılarım hafiflediği için uyucaktım tuvalete girdim öyle gördüm
Melike_sevgi gakkoyengee çatı muayenesinde ki kanama bildiğim kadarıyla normal bi kaç damla kan gibi ama sizinki mukusumsu sanırım
Coynes Stres olmayin bende ilk kez dogum yaptim Nisanim idrarimi yaparken geldi sonrasinda sancilarim krin agrisi gibiydi Dus aldim evin icinde islerimi hal ettim 🤭 Sonra hastaneye gittim Sakin kalmalisiniz
gakkoyengee Melike_sevgi evet nişanla birlikte kan gelmiş kanlıydı mukusumsu bir şey geldi nişan olduğuna eminim
gakkoyengee Melike_sevgi nişandan hemen sonra doğum başlar mı bugün doktor baktı açıklığıma 2 cme yakın ama biz 1 diyelim dedi
Melike_sevgi gakkoyengee hayır tabiki süreç sizin vücudunuza bağlı ama kimisi aynı gün doğum yapıyor kimisi üç gün sonra sadece şuan artık olan sancılarınızın doğum sancısı olduğu konusunda eminsiniz
__mom1 Evet nişan gelmiş ama nişan gelmesi doğum başladığı anlamına gelmiyor su gelişi veya düzenli sancı olması gerek
gakkoyengee __mom1 işte sancılarım var o beni korkutuyor kanlı geldi ya ondan da korktum acile gitmeme gerek yok demi
gakkoyengee Melike_sevgi belim ağrıyor bugün muayeneden sonra baya kuvvetli sancı çektim sonra hafifledi bel ağrısı kaldı hatta eşime belimi sıvazlattım birkaç kere rahatlatıyordu şu an iyiyim ama kanlı olduğu için korktum geçen hafta doktor lekelenme olursa gel demişti birde bebek daha kanala inmedi bugün söyledi