Hukersanne bizim de son tarih 14aralık gözüküyor uygulamada ama henüz doktorumla tahmini tarih konuşmadık , doğum şekli ile ilgili de konuşmadık ben iki doğumdan da çok korkuyorum ☺️ inşallah doğumdan kaçmam😅😅 erken doğum riskim var genelde yatarak geçiriyorum ama bu ara çokça ağırlaştığımı hissediyorum özellikle sırt ağrılarım çok arttı☺️ alınacaklarımızın çoğunu aldık sanırım ama daha gelmedi odamız vs heyecanla hazırlayacağımız günleri bekliyorum😍🙏 erkek bekliyoruz bizde☺️☺️