Yasemintolga58 Ben 7 cm açıklıkla gitmiştim tüm sancimi evde çektim belki oraya erken gidip suni sancı akşam ve hastanede çok dursam bende olumsuz düşünürdüm ama bana göre tam tersi gerek doktorum gerekse ebeler çok iyiydi her konuda yardımcı oldular bir hemşire elimi tutup teselli bile verdi doktorum çok sabırlı ve tecrübeli bir kadın defalarca doğumdan sonra içimde parça kalmasın diye kontrol etti. Doktorum Gönül Ozsipahi daha önce yıllarca doğum evinde çalışmış ordan emekli olup huma hastanesine girmiş sormak istediğin soru olursa cevaplarim