Ess91 dimi gebe okulu harika güzel geçiyor hele ebe hemsirelerin ilgisi beni benden alıyor kesinlikle öyle herkes keşke gitse burda hep belirtiyorum ama çoğu insan umursamıyor veya haftası geçmiş oluyor keşke eslerimizde goturebilsek unutuyorum bunu sormayı gelebilir mi diye bidahaki sefere gidisimde sorucam😊 kaçıncı derse geçtin canım ben 2 dersti 3 derste 25 ekimde olacak inşallah