feyzcvs tabiki canım gitin hastane sor eğitim veriliyorsa 20 haftadan itibaren seni çağırıyorlar çok güzel bir serüven bugün gittim 2 dersi isledik doğum hakkında bilmedigimiz ne varsa herşeyi anlatılar korkularım vârdi ilk gebeliğim olduğu için aklımdaki tüm sor işaretlerini kaldırıldılar kesinlikle gitmeni tavsiye ediyorum canim